خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/07 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
فلاحی:

رژیم صهونیستی برای حفظ موجودیت خود به دنبال مخدوش کردن چهره ایران در منطقه است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود به دنبال مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران در منطقه و اختلاف افکنی میان همسایگان است.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نقش آفرینی رژیم صهیونیستی در ایجاد اختلافات در منطقه اظهار داشت: این رژیم موقعیتی متزلزل دارد و برای حفظ خود به هر کاری دست می زند از جمله تحریک کشورهای همسایه و نفوذ در افکار عمومی کشورها و مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران در منطقه و میان کشورهای همسایه و اگر روزی از این اقدامات دست بردارد باید تعجب کرد.



وی افزود:کشورهای همسایه و به طور خاص آذربایجان باید بدانند اتحاد فرهنگی و مشترکات میان ملت ها بالاترین میراث و ارزش برای دو کشور است و نباید اجازه دهند هیچ کشوری در این میان اختلاف افکنی کنند و ملت های دوکشور اجازه نخواهند داد که ریشه های عمیق فرهنگی با شیطنت عوامل خارجی تخریب شود.



عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:دیپلماسی فعال ما باید با کشورهای همسایه دائم در جریان باید و اجازه ندهد بدخواهانی مانند رژیم صهیونیستی منافع ما را به مخاطره اندازد و بی شک لازم است برنامه منظمی برای توسعه روابط باید تنظیم شود و شاید باید سالی چند بار در سطوح مختلف و با توجه به عمق مناسبات و مشترکات فرهنگی،سیاسی و اقتصادی تدوین شود.



به گزارش خانه ملت:وزیر خارجه آذربایجان در یک کنفرانس خبری تاکید کرد که تنش‌ها میان ایران و جمهوری آذربایجان به پایان رسیده است و طی دیدار هفته گذشته در باکو  پس از حضور وزیر خارجه کشورمان طرفین بر سر انجام رایزنی‌های سیاسی دست‌کم هر شش ماه یک بار توافق کردند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 334522
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار